reklama

Si veľmi dôležitá

Jasné,že ste všetci dôležití ale zaujímal by ma ten najnedôležitejší človek na svete. Ten by asi vedel ,čo nám chýba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Niekedy si treba obľúbiť samotu, popýtať sa jej na veľa otázok a nedostať žiadnu odpoveď. Potom sa možno zamyslieť, či to čo žijeme je výsledok toho, kým sme a cítime sa v našich životoch sami sebou. Viete, počas dňa je toho niekedy veľmi veľa a tak nám ani nenapadne sa zaujímať o to, či veci , ktorým venujeme všetok čas sú naším zmyslom alebo len akousi výplňou času. Robíme veci automaticky, niekedy bez uváženia a vlastne neviem či sa vôbec niekto nad tým zamýšľa. Či nežijeme životy akosi nevedomo a z dňa sa stáva mesiac, z mesiaca rok a ty si vlastne uvedomíš, že kedysi smiešnych 20,30,40,,,,,jednoducho x rokov práve nesieš na svojich pleciach a netušíš, či si ich prežil s vášňou pre niečo alebo niekoho. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Automaticky ráno vstaneš a už vtedy máš plnú hlavu vecí, ktoré musíš alebo lepšie povedané myslíš si , že musíš urobiť. Neskôr sa z toho stávajú starosti , ktoré berieme ako každodennú súčasť života. Napokon sať všetci tvária akosi príliš dôležito a všetko ostatné sú len starosti navyše. V knihe Malý princ bolo napísané, že ľudí zaujímajú len čisla a celý život sa točí okolo čísel. Nás už prestalo zaujímať to ,čo je vo vnútri , načom naozaj záleží. Je nesmierne dôležité koľko peňazí, koľko času, koľko

priateľov, koľko nepriateľov , všetko musí byť vyjadrené číslami, inak to akosi stráca na význame. 
Poviem vám jeden príklad. Keď zaspáva naobed moja malá Ruth, taktiež prvá vec ,ktorá všetkých zaujíma a predovšetkým mňa je, koľko malá spala. Nemätám sa, či sa niekto opýtal ako sa jej spalo a či jej spánok priniesol oddych alebo naopak. Viete a takto je to so všetkým. Čím viac dokážeš vyjadriť veci číslami, tým vyzeráš zaujímavejšie a svetaznalejšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Nemusia to byť len čísla, ktoré ľudi robia dôležitými alebo ľudia robia dôležité ich. Je tu napríklad smiech. Ja osobne ho milujem a smejem sa rada a stále. Neviem či ste si to všimli ale čím menej sa smejeme , tým sme vážnejší a zamyslení, no jednoducho zase tá dôležitosť. Možno si ľudia myslia, že som ešte nevyspelá a možno dieťa keď väčšinu času sa smejem. Lebo však nevidím význam v tom, aby sa ľudia trápili. Viem ,že je na svete veľa zlého a niekedy sa tomu nevyhneme ale v konečnom dôsledku nič mi neprinesie stav zúfalstva a beznádeje. Je mi jasné,že všetky emocie musia z tela von a tak ako aj smiech je nesmierne dôležitý plač, ktorý taktiež rada nechám ísť svojou cestou. 
Nemôžem tvrdiť.že viem čo je nadjdôležitejšie na živote pre nás všetkých ale s určitosťou môžem povedať, čo je najpodstatnejšie pre mňa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


 Nech už to je akokoľvek Láska je to,čo ma každé ráno budí..( ale niee .. je to moja Ruth , ktorá vstáva o 6:00 a ja sa tvárim,že spánok mi bohato stačil :D ) :) 

Jana Križanová

Jana Križanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Janka a písanie mi pomáha veľa veci pochopiť a väčšinu veci sama sebe vysvetliť alebo lepšie povedané, porozumieť sama sebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu